Thursday, November 10, 2011

Fesyen dan Pakaian Muslimah Anugerah SKRIN 2011 ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni masih demam panas dengan ASK 2011 lagi nampaknya sebab keyword pon masih ASK2011..
tapi teringin jugak nak tengok gambar artis yg menutup aurat ni...kih3
godeh punya godeh jumpa ni aje..
kalau ada lagi maaf kan aku ye...
tapi jamu laa apa yang ada...
dah bagi betis je cukupla..kih3
jom cekitdot..







paling aku suka fesyen Nookhiriah...letupp..!!!
dengan solekan yang mistik sikit..nampak macam morrocon sikit...
nampak bernyawa...
sebelum ni kan dia mengandung..sekali dah habis mengandung,,fesyen sakan..

yang paling tak suka adalah...
Najwa Latif....sangat terukk..!!!
macam mak cik2..
ni tema apa pon tak tahu laaa...
kalau kau pakai baju kurung cotton dengan tudung bawal yang kilau dengan sneakers pon dah lawa..
kau tu 16 tahun...
kalau dha tak tahu sangat pakai laa yang elok2 sikit..
tapi tabik sebab kau berani lalu karlet merah pakai macam tu...
kalau aku??..duduk rumah lagi sanggup dari pakai baju macam tu...
sorry adik =)

2 comments:

  1. muslimah mende ketat2 nampak leher. sorry la. sendiri cari aib.

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...