Artis Masih Dapat Peluang dan Keputusan...!!!



Salam 1 auw...auw...auw..
sejak dua menjak ni teruja pulak nak update..
semangat je nak update..
rasa macam Siti Nurhaliza ada dekat depan...!!!..fuhh..!!
rasa macam nak peluk2 je.....oppsss..!..dah jadi isteri orang dah....peluk Rozita Che Wan Pon boleh laaa...kih3

okey...fiz rasa belum terlembut...eh salah...terlambat nak ucap Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat Islam yang sambut tak kira warna,bangsa,keturunan,ketinggian,kepandaian,kejelitaan dan k

ejantanan..kah3
amacam??..sedap makan Lembu???...fiz makan lembu secubit je hari ni..bukan sebab apa...macam tak bernasu serakah je tengok lembu tu nak makan..

semalam tak buat apa pon..masak..kemas..masak...kemas...on9 fb.update blog..
beraya sangat kan??
dekat Johor ni bukan meriah sangat sambut Hari Raya Aidiladha ni....yang penting korban...betul ke idok??...

sebenarnya nak update tentang result..ada dua r
esult...
result tunggu pianangan anak raja Arab..kacak oohhh...!...banyak bulu..bulu..kih3
tak ada laa..result kolej kediaman untuk semester 4...
alhamdulillah dapat lagi duduk di Kolej Jebat tu...
walaupun bilik aku tu sempit tahap maksimum dan kadang2 macam sarang lembu..
tapi aku suka...!!!!
ada bau2 kejantanan dalam bilik tu..mengghairahkan...eh2...kanak2 dilarang baca ayat tadi...tutup telinga semua...!!

nak bukti tak aku dapt kolej??
tengok bawah...


hafal nama aku dekat atas tu..senang sikit masa nak akad nikah nanti..
nombor matkrik pon hafal sekali..mana tahu menang dekat Sport TOTO tu ke??..kalau menang nanti bagi lagi sehinggit ke dua hinggit....kedekut beno kome ni..!..

Sekarang ni tak tahu dapat roommate yang sama ke tak.....
kalau boleh dapat junior ke..
boleh main2 atas katil..kah3
main monopoli laa..ish...fikir kotor je....

dah2 tutup result pertama..
sekrang kita bukak cerita result ke dua...
alhamdulillah jugak...setimpal dengan usaha tidur tiap hari pukul 2 pagi.....tengok movie padahal..kah3...
result sem 3 aku menurun...
sedih tertonggeng menonggeng ditonggeng penonggeng...
hurmmm..
nak buat macam...
study last minute aku makin menjadi2...teruk betul...
sedih tengok perangai diri sendiri...rasa nak tumbuk2 diri sendiri....tapi kesian pulak..kah3

jadi azam sem 4 nanti....*setiap sem azam sama je..berubah je idok jugak..*
belajar betul2..kah3
lebih serius...kurangkan main atas katil..kah3

tapi aku lebih sedih...result kawan2 dan kawan baik aku....aku lebih sedih dengan kawan yang kerja satu group dengan aku....kalau markah korang rendah sebab aku..aku mintak maaf...
kalau result korang teruk teruk sebab aku..aku mintak maaf...kalau korang serik nak group dengan aku nesxt sem.aku mintak maaf....kita akan kerja lebih keras....keras..keras...nampak semnagat tak??kah3

sedih memang sedih tapi nak buat macam mana..
benda dah jadi...
menangis air mata sirap limau ais kurang manis sekali pon dah tak ada guna..
menangis sikit udah ler...
aku menangis ke tak??...biarlah rahsia...........................................................

jadi next entri saksikan kemelut nak sambung degree atau terus bercinta dengan diploma..
=)
bersambung......

1 comment:

  1. Thanks for ѕharing уоur thοughts on wіllіeѕ.
    Regaгds

    Мy homерage; www.Madakasira.com

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.