Tuesday, November 8, 2011

AKON Menyanyi Lagu Hindustan Soundtrack Filem Ra One...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
sebenarnya fiz cari lagu hindustan yang tercalon dalam carta 40 Era tu...
tak sangka lagu baru tercalon adalah lagu hindustan..
aku minat Hindustan...!! jeles lettew..!
lagu tu adalah Chamak Challo

kali pertama dengar muzik dia ni macam pernah dengar..
tapi bila aku tengok ling yang berkaitan rupanya AKON yang nyayi..
serius wey..aku tak tipu..
tipu tu kan dosa..betul ke idok??
ingat kan satu lagu je..
tapi dua lagu yang aku jumpa AKON nyanyi dalam filem ni..
tak tahu laa kalau ada lagu lain kan..

AKON nyanyi lagu HINDUSTAN wey..!!
tapi peminat dia ramai yang tak suka...
mungkin diaorang takut AKON ni dah songsang pilih genre lain kot..kah3..

jom cekitdot...



aku suka dengar lagu yang pertama tu..
tapi sekrang kita tengok trailer fime Ra One ni..
gempak doe..!!...dah macam gabungan Iron Man dengan Terminator..
CGI dia setanding Hollywood....!!
tabik spring laaa..
bila nak tayang dekat dekat Malaysia ni..!!
filem ni tahun 2011 punya yaww...

cekitdot..


amacam?? nak tengok tak??

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...