Sunday, October 30, 2011

Fara Fauzana dan Neelofa Pengacara/Hos NONA 2012...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
teka teki akhirnya terjawab jugak...
tentang siapa pengacara NONA pada tahun 2012 iaitu tahun depan...
kenapa pengacara NONA tak ada lelaki???..kah3

jawapannya adalah Fara Fauzana dan Neelofa...
pandai TV3 nak naikkan rating NONA tu semula..
yelaa dua pengacara perempuan ni kan sekarang tengah naik dengan panas...

mesti ramai tertanya-tanya dan tak percaya Fafau tu boleh untuk jadi pengacara NONA kan??
kalau Neelofa tu boleh je..
tapi Fafau kata dia akan bawak NONA tu dengan cara dia yang sendiri dan pembaharuan untuk rancangan tu nanti...
lagipun umur dia 32 tahun dah...
dah masuk umur 'NONA'..kih3...boleh laa kahwin dengan abg fiz yang dah 30 tahun tu..kih3

mesti nampak seri dan bersemangat rancangan NONA tu nanti..
=)

2 comments:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...