Monday, October 31, 2011

Artis Sedang Bahagia...!!!


Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni rasa nak nanges sambil lap hingus dekat lengan baju...
sebab apa???
sebab aku rasa ramai dah tahu iaitu result kolej..
ni untuk UITM student laa..
terutamanya UiTM Melaka...
hehehehe...
hari2 aku ni peminat fanatik student portal...naik jemu dah tengok...
kejap mata je dah boleh bukak...


tapi tadi dah kecoh2 dekat fb..
apa lagi..serang laa student portal...
alhamdullilah dapat jugak kolej untuk ke sekian kali...

nak bukti???
jom cekitdot...


hah??dah nampak??
hafal laa nombor matrik tu..
mana laa tawu lepas ke dekat Sport TOTO tu???...kah3

jadi sekarang ni dah boleh mula bajet semester 4...
kau ado??...kah3
ingat Najib je ada bajet???...*macam kawan aku je...hai Najib?? =)*

tapi tak tahu laa dapat roommate yg sama ke dak..
kalau dapat junior boleh buli2 sikit..
mintak belikan choki2 dekat kedai buku....comel tak aku??...comel tak??
kalau cakap comel dapat satu choki2..nak tak?? =P



Hafiz: feeling2 artis je padahal... =)

2 comments:

  1. adakah entry ini sebenarnya nak menunjukkan kau comel ? haha. gurau je.
    congraz dapat kolej. mesti kupon aktiviti banyak nih. haha :)

    ReplyDelete
  2. @farahroslan

    bocor rahsia yg kw tahu ni nak tunjuk aq comel je...kih3

    thankss..!

    kupon aktiviti??..pengumpul yg berjaya...tebal je muka..kah3

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...