Sunday, October 9, 2011

9 Alasan Kenapa Perempuan Kena Ada Kawan Baik Lelaki...!!!


Salam 1 auw...auw...auw..
hari ni update entri ringkas sajo...sebab semalam modem streamix kena sambar petir..
wayar semua tak boleh pakai..
stress betul...tapi tak apa..bersyukur je yang ada =)

baiklah...
hari ni fiz upload gambar jugak lagi...
heheehehehe..
gambar kali ni fiz tunjukkan Reasons to have a guy best friend..
ni fiz jumpa dekat fb jugak...


bila baca alasan semua tu..ada yang betul kan??
fiz pon tak terkecuali sebab apa??
dekat UiTM pon best fren fiz pon perempuan..
dekat sekolah menengah pon perempuan jugak tapi ada lelaki jugak laa masa sekolah
dekat U nak cari bez fren sama jenis memang susah..maksud fiz sama jenis dengan fiz laa...kah3
kawan laki ramai tapi kawan baik susah sikit..

tapi alasan ke-9 tu tak pernah berlaku dekat fiz..kah3
alhamdulillah...fuhh...!
tapi alasan ke-9 ni selalu jadi dalam drama ke filem ke..
nampak romantik..tapi kadang2 payah bila dari kawan untuk jadi kekasih..
tapi tengok situasi laa..

jadi bedasarkan semua tu...
baik semua perempuan cari kawan baik lelaki..senang sikit hidup..
tak takut kena tikam belakang..kah3
tapi kalau dah bersuami tu agak2 laa sikit ea??
takut kena talak pulak..kah3...
=P

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...