Thursday, September 22, 2011

Senarai Penuh Lagu Album Inggeris Siti Nurhaliza 2011 - All Your Love ...!!!

Salam 1 auw..auw..auw..
teruja nak update tentang perkembangan Siti ni..
sebenarnya nak update pasal lain..
tapi sekarang ni fiz tengah dengar radio CTfm...
fiz dah terlepas screening album penuh Siti Nurhaliza - All Your Love
pada selasa lepas...hari ni dah hari khamis..
menyesal betul..!!!
dah tak dapat dengar semua lagu...

tapi nak buat macam mana kan..
tapi fiz gigih cari dekat You Tube..
cuma jumpa Preview Album All Your Love - Siti Nurhaliza...
ni rasmi dari radio CTfm...
CTfm yang pertama sekali perdengarkan semua lagu dari album Siti tu tau...
jangan main2..kah3

jadi dari tertunggu - tunggu tu..
jom dengar dulu preview ni...

cekitdot..!



amacam???
okey tak???...setakat ni fiz suka lagu i'll wait forever..
yang lain belum tahu lagi...kah3

siapa yang teruja SANGAT nak beli..boleh beli dekat itunes bermual 24 September okey???
tapi yang nak beli album pulak dah boleh beli dekat Pavillion...
yang ada kat Putrajaya pon dah di edarkan..
ada dekat beberapa tempat sekitar Kuala Lumpur...
=)










Hafiz: jangan lah kerja kutuk je..bagi laa support sikit =)

1 comment:

  1. i think i like 'nobody else" & "stand up" the most...but the other songs is undeniably fairly good as well right..^^

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...