Tuesday, September 13, 2011

Lagu Baru Isma AF - Aku Bukan Pilihanmnu ada Fizz Fairuz...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
lagu kali ni fiz nak promote lagu Isma AF pulak..
boleh tahan baru jugak ni...
sebab apa??
sebab jarang dengar walaupun dah di upload tahun lepas pada bulan 10...kih3

siapa yang dengar bagus..kih3
yang belum dengar boleh dengar....
tapi lagu ni fiz tak berapa berkenan...mendatar je...macam tak ada aura sangat lagu ni..
tak menyentap lagu ni..kah3

tapi ramai yang suka lagu ni sebab fiz baca dekat komen tu semua menyokong belaka je..
dalam music video ni siap guna Fizz Fairuz lagi..
tapi fiz tengok macam kurang keserasian sikit...kah3
apa2 pon fiz sokong Malaysian Handmade..kah3

jom cekitdot...



apa macam??
=)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...