Friday, September 30, 2011

Kepala Siti Nurhaliza Dikutuk...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
semalam tak sempat nak update..hu3
hari harap boleh laa sikit..kih3

fiz nak cakap sikit..
pasal Siti lagi laa kan..kih3
dari tajuk tu apa yang korang faham??...hu3
mestilah tudung yang di sarung kan??..

sebelum ni Siti cakap dia nak pakai tudung tapi dia pakai tudung macam mak datin n nampak jambul...orang marah..
lepas tu Siti pakai skaf yang sarung dekat kepala....orang kata macam sarung bantal..kah3..dia pakai skarf kalau dia tak buat persembahan..
tapi sekarang ni kalau dia buat persembahan dah pakai topi...kebanyakan pakai topi yang macam askar punya tu...masa dia rasmikan album tu pon pakai topi tu je...rambut dimasukkan dalam topi tu..
TU pon kena marah jugak...

semua marah betul Siti macam nak tak nak tutup aurat...
kawan2 fiz marah2 dan kutuk2...

fiz nak bela sikit...sikit je...agama fiz pon tak penuh didada..cewahh..kih3
tapi sekurang2 nya Siti tutup laa jugak..dia ada niat dan akan terus berubah...walaupun Siti tak tutup aurat penuh bahagian kepala tu tapi dia tak pakai pakaian menjolok mata...SEMUA cukup kain je..

kenapa korang tak berdebat tentang artis yang pakai skirt kehulu hilir??
kenapa korang tak marah artis yang baju nampak lurah dendam semua tu??
kenapa korang tak kutuk diaorang tak pakai tudung??..kelumumur pon nampak...
kenapa korang ada je yang tak puas hati dekat Siti???
ish..geram betul..kih3

sebulum kutuk orang sibuk pakai tudung cermin diri dulu..
pakai tudung pon kejap pakai kejap pakai..
kalau pakai tudung tapi pakai seluar jeans ketat ikut agama ke??
kalau pakai tudung tapi pakai tshirt lengan pendek tutup aurat ke??
kalau pakai tudung tapi pakai legging patuhi agama ke??

Setiap orang tahu apa yang dibuat...
kalau nak cakap pasal dosa...tu dosa Siti..biarlah..
kita dah nasihat kan??
jadi tanggungjawab kita dah lepas..jadi tak perlu nak teruskan kutuk orang..
baik kita jaga diri kita...agama pon tak menebal didada...



Hafiz: jangan tersinggung yaww??... =)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...