Saturday, August 13, 2011

Fida Ibrahim dan Mamat Sepah Bercinta...!!!..MUSYKIL???


masa fiz tengok2 dekat ruangan yang menjadi sumber inspirasi fiz nak taip2 ni jumpa berita yang menarik...sebelum ni fiz terkejut bila Sarah dengan Shuib..sekrang Fida dengan Mamat pulak??..

betul ke diaorang ni bercinta???..hehehehehe....dulu diaorang ni kenal dekat promosi filem Man Sewel Datang KL sebelum Mamat ni masuk Raja Lawak lagi...kalau gitu dah lama laa diaorang ni kenal ek???...ingatkan bila dah masuk Raja Lawak baru diaorang ni kenal??...tapi silap..

tapi fiz rasa ramai yang tahu Mamat ni putus dengan Ada dari kumpulan Butterfly masa mula2 masuk Raja Lawak dulu kan??...adakah Fida ni sebab Mamat putus??....tapi Mamat menafikannya...kisah lepas biarlah lepas okey???

tapi apa sebab Fida suka dengan Mamat ni???...Fida cakap dia suka dengan Mamat ni sebab dia suka sikap tanggungjawab dan hormat orang tua.....macam biasa je jawapan nya kan??..tapi nak buat macam mana..okey laa tu..

harap kekal macam Sarah dengan Shuib tu... =)

1 comment:

  1. ello im new here.. well orang lawak2 nie mmg pandai pikat pompuan..ahahha..memang terbaiklaa

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...