Friday, July 1, 2011

Top Blogger Di Malaysia Buat Sesi Temu Peminat...!!!

Selamat Malam dan salam 1 auw..auw..auw
hari ni update entry lagi...!!!
suka tak??
hari ni tajuk entri macam retiss sikit kan??kah3

saja je nak buat macam ni..
kalau tak,,korang tak baca pon...kah3
eh..tak de laa...
okey....tanpa membunag masa dan tenaga..
cuba tengok gambar dekat bawah ni...


okey...
dari quote dekat atas ni...
siapa agaknya yang diperkatakan ni???
fiz rasa ramai yang tahu kan??
hehehehehehehehe......
semua orang berteka teki laa dulu ye..
nanti betul2 dah cronfirm...fiz buat entri baru lagi...
tapi acara ni lama lgi sebab bulan 9 nanti..
berzaman laa lgi nak jumpa kan...kah3

project ni dibuat oleh senior sem 6 course fiz...
nanti boleh laa amek gmbar dengan retisss.....kih3
=P





Hafiz: bila laa nak jadi retis kan...

1 comment:

  1. bulan 9 ek.. menarik~ sayonara june holla july http://eleventx.blogspot.com/2011/07/berlabuhlah-tirai-june.html

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...