Friday, July 22, 2011

~Menangi Laptop Apple Dengan Mudah dan Segera...!!!...~

Salam 1 auw..auw..auw..
kepada sesiapa yang nak menang Laptop Apple dengan mudah??..!!!
cepat2...senang je...
sesiapa pon boleh menang..!!
bukan tipu ni...!!
tapi sekarang ni dah realiti...jadi tak payah sedih dan jeles dengan orang lain..

tapi bukan menang sebab sertai pertandingan..
sebab apa??
korang boleh buat sendiri tau...!!!
macam mana??
korang tengok gambar bawah ni dan aplikasi sendiri....kih3

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaa......







amacam??
boleh buat sendiri kan???
hehehehehehe
semoga berjaya...kih3


Hafiz: bukan setakat apple...strawberry pon boleh...kah3

3 comments:

  1. hahaha . kalau macam tu nak menang laptop cap durian laa. musim durian kan sekarang . keh33

    toturial fantasy EPL
    http://inibelogterabor.blogspot.com/2011/07/register-fantasy-primier-league-season.html

    ReplyDelete
  2. bergaye laptop tu ngn apple hijau hahah LOL~

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...