Saturday, July 2, 2011

Fazura Bergaduh Dengan Neelofa ( Juara Dewi Remaja 2011 )

WAH..!!,,cerita hangat ni...
tak ada angin tak ada ribut tak ada buah kelapa jatuh tiba keluar cerita yang mereka berdua ni bergaduh..
katanya sedang hangat ni...
fiz bukan nak melagakan sesiapa pon okey???
tapi bedasarkan apa yang diceritakan..Neelofa ni yang salah...

apa ceritanya kan??
katanya kekasih Neelofa ni yang berkedudukan jugak laa sibuk mengejar dan ada hubungan dengan Fazura..

Fazura cakap...dia tak kesah Neelofa tu nak kawan dengan duda ke anak raja ke sesiapa pon tapi jangan libatkan nama dan kisah perobi dia....dia tak tahu pon benda ni...

kisah ni kecoh bila kawan2 Neelofa ni sebarkan cerita...
wah..!!..ramai yang cakap Neelofa ni saja cari publisiti...
cerita ni pon masih di peringkat awal lagi...
tunggu je nanti macam mana okey???







Hafiz: untung jadi cantik...jadi rebutan..

2 comments:

  1. seriously? waa dahla aku minat dua2... T__T

    ReplyDelete
  2. @aslann
    betul..fazura jawab isu ni masa press conference drama Tahjjud Cinta...

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...