Thursday, June 16, 2011

Ustazah Pilihan Di Haramkan...???

Selamat Tengahari dan Salam 1 auw...auw..auw..!!
rindunya nak update blog..!!
semalam line maxis tak ada langsung...pelik betul..
bukan nak bagi tahu dulu kalau nak buat maintainance ke..kecewa betul..kih3

dah...
sepatutnya nak buat semalam entri ni tapi tak sempat..hehehehe
jadi...
baru laa sempat nak buat..kih3

semenjak keluar iklan tentang mencari Ustazah Pilihan dekat Astro Oasis ni..
kecoh satu dunia dengan benda ni..
ada yang pro dan ada yang kontra..
masing2 keluar kan hadis...
Usatazah Pilihan ni seeloknya dibatalkan saja..ramai yang cakap macam tu..
sampai ustaz2 pon komen dekat page HARAMKAN USTAZAH PILIHAN...
persatuan islam pon ramai yang bagi aduan ni...
hebat betul...
tapi berdasarkan apa yang diaorang cakap tu semua macam betul jugak...
sekarang ni tertakluk pada pihak atasan laa..

bukan tu je..
ada yang tak nak kalah...
siap buat page jugak..
KAMI MENYOKONG USTAZAH PILIHAN...
wah..semakin hangat pergaduhan tentang isu ni...
dunia memang dah tua....

kalau korang nak tengok perdebatan hebat ni...
boleh klik HARAMKAN USTAZAH PILIHAN dan KAMI MENYOKONG USTAZAH PILIHAN
tapi kena on9 fb dulu laa ye???



Hafiz: kenapa korang tak debat jugak pencarian Gadis Solehah dekat TV AL-HIJRAH ek???..lebih kurang sama je???..pelik..

4 comments:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...