Monday, June 27, 2011

Murahnya Perempuan...

Selamat malam dan salam 1 auw...auw..auw...
malam ni fiz nak cerita tentang pendapat sikit...
fiz bagi situsi sikit ea??

*Peah adalah classmate pada Jamil....kawan Jamil adalah Daus...Daus nak sangat dekat Peah..tapi Jamil macam malas nak tolong tapi sebagai kawan Jamil tetap tolong dengan nak tak nak...lepas tu beberapa hari kemudian...Samad datang luahkan perasaan dan Samad adalah kawan baik kepada Daus...luahannya adalah Samad ni pon suka dengan Peah..Samad ni pon nak cucuk jarum dengan bantuan EX Peah yang bernama Farid...yelaa perempuan single katakan kan..sekarang Daus dah gubra dan panik....Daus ada cakap dengan Jamil yang Jamil kena tolong dia dapatkan Peah...Daus sanggup buat apa "saja"...Jamil je yang dapat tolong Daus sekrang ni....sekarang ni adalah BMW (Best Men Win)..Daus kena secepat mungkin dapatkan Peah dari terlepas ke tangan Samad bantuan Farid...apa niat Farid sebenarnya ni??? ..*

dari situasi atas ni....
Murahnya Peah ni...sebab apa???
Sebab Daus ni sanggup nak dapatkan Peah dengan cara apa sekalipun maksudnya tak laa sampai gadai maruah walaupun Daus ni laki....yang Samad ni tiba2 pulak suka dekat Peah dah tahu kawan dia Daus suka kat Peah jugak...yang Farid pulak kenapa nak tolong Samad dapatkan Peah??..nak balas dendam ke??...lepas tu Samad dengan Daus sekrang ni mungkin akan bergaduh...Cinta tak boleh dipaksa...dan Cinta bukan untuk dipertandingkan...betul..selagi belum sah jadi milik siapa2 Daus dan Samad berhak berebut nak dapatkan Peah...tapi biarlah dengan situasi yang betul bukan SIAPA CEPAT DIA DAPAT.....PEREMPUAN BUKAN BARANGAN LIMITED EDITION...!!!...kalau Peah tahu macam mana???....yang Farid ni pon satu...mesti ada udang di sebalik batu......nasib laa perempuan....jadi bahan hiburan laki walaupun niatnya suci untuk dapatkan kasih dari seorang perempuan...........................


*nama yang digunakan tidak ada kena mengena sama sekali dengan watak asal...dan cerita ini adalah realiti dan bukan rekaan semata-mata ...kisah ini hanya untuk memberi kesedaran dan bukan membuka pekasam di dada...*





Hafiz: rasa macam tulis novel pulak...kah3

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...