Thursday, June 2, 2011

~Kekasih Baru Nora Danish...!!!~

Selamat malam dan salam 1 uaw..auw..auw..
hari ni nak cerita sikit laa tentang Nora Danish..
dah lama tak dengar khabar dia kan???

sekarang dalam diam2 sedang mengenal hati budi seseorang jejaka ...
sebelum ni dia digosipkan dengan kerabat diraja Terengganu kan???
tu tak betul semuanya...!!
yang betulnya adalah dia sekarang ni mengenal hati budi seorang ahli perniagaan berumur 27 tahun..
nora pulak 29 tahun...tak jauh busy sangat pon...hehehehehe

dia belum ada ikatan apa2 lagi..
tapi perasaan sayang tu dah ada laa..
walaweh..!!!
kejap lagi bersatu laa tu...
dia kata jugak yang dia tak akan kahwin dalam masa terdekat...
sebab kenangan silam kan...
trauma laa tu..

diaorang dah kenal dekat setahun..
kawan2 je dulu...
tapi kalau boleh dia kata tak nak laa terlalu dedah sangat dengan kawan baru dia tu...

terlepas lagi laa nampaknya dekat orang yang minat dengan Nora ni..
pada fiz kalau laki tu okey apa salahnya kan???
doakan je Nora ni bahagia nak besarkan anak2 dia...

Hafiz: semakin kelam kabut nak update entri sejak dua menjak ni..kih3

1 comment:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...