Saturday, June 25, 2011

Aku Tak Bodoh...!!!



Selamat malam dan salam 1 auw..auw..auw...
hari sangat bosan...
nak buat esaimen pon tak de mood..tapi sempat jugak buat sikit sebab lecturer mengamuk...
angin dia susah nak teka...jadi harus siap sedia dengan pendinding..kih3

dah2...kalau lecturer baca ni habis...!!!
hari ni di sebabkan bosan sangat...fiz tengok movie...
cerita apa???...cerita Aku Tak Bodoh..
ditayangkan tahun lepas...



fiz tak tahu nak komen macam mana...pada pendapat fiz laa kan..baik buat telemovie je dekat tv...
rasa macam rugi je bila filem...sebab tak da unsur2 filem dekat situ...
jalan cerita pon banyak longgar....
cuma part2 akhir tu ada yang sangat sedih...betul2 menyentuh hati betul...sampai hati pengarah ni buat aku menangis kejap..!!..huh..!!....tetibe je kan??.kah3

cerita ni banyak pengajaran...
sesuai kalau ditayangkan dekat sekolah...bagi insaf sikit...
kalau yang dah kerja tu..tayang pulak dekat ofis..atau ajak kawan ofis tengok sekali...
okey..not too bad....
lakonan tu boleh gilap lagi sikit...kih3





Hafiz : rindu nak tengok filem hindustan dekat rumah...!!!

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...