Tuesday, May 10, 2011

~Single Lagu Gula - Gula : Suka Gitu...K-POP/M-POP ~

WAH..!!!!
CERITA PANAS NI..!!!
hari tu fiz buat entri tentang group laki tu kan??
semua dah dengar??
kalau ada yang belum boleh semak dekat entri fiz yang sebelum ni..
sekarang tentang group perempuan ni pulak..
dah buat pelancaran single uollss..
tajuk lagu diaorang adalah SUKA GITU...
tajuk dah cukup gedikdan macam menarik...
tapi bila dengar..........hampeh..sorry ea peminat gula-gula ea???

bila dilancarkan??
pada 5/5/2011...
di mana??
Di Kelab Sri Damansara Kuala Lumpur..

mesti semua tak sabar nak dengar kan??
jemput laa menghayati ea??



dah dengar??
ramai yang kutuk mereka dekat fb bila keluar single ni...
apa pendapat anda semua??
ada yang kata menari pon tak betul setakat tayang tuut je..
ada yang kata lagu tak sesuai dengan tarian...
ada yang kata lagu tak menarik pon??..
macam2 lagi laaa...
sedih dengar nya,,,,
huhuhu..




Hafiz: Indonesia pon ada group macam mereka...kalau Malaysia M-POP...dekat sana I-POP...Singapura tak nak buat??..huhuhu

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...