Saturday, May 7, 2011

~Rozita Che Wan Muka Buruk dan Busuk...!!!~

tadi dah entri tentang fakta dan isu semasa kan??
sekarang kita beralih kepada hiburan pulak...
dah lama tak bergosip kan???
kih3...
tapi ni gosip yang bermakna...
jangan risau...
bukan fiz mencari publisiti tau..kah3

dari tajuk tu bukan senang tau nak tengok cek rozita kita tu dalam keadaan yang buruk,,kotor dan busukk..!!
macam mana??
cuba laa tengok tv3 cerita Dosa Siapa sekarang ni..!!!!!
sebelum ni dia mekap tebal je kan??
tapi sekarang mekap tebal jugak tapi buruk laa..
lopak sana sini muka dia...
tapi fiz tak berkenan sangat sebab solekan nye macam kurang menjadi sikit...betul tak??
tak nampak real sangat...
tapi berbaloi laa untuk tengok muka dia lain dari yang lain...
jom tengok tv3 sekarang atau tengok gambar bawah ni pon jadi..kih3


Hafiz: bersungguh cek Rozita kita menidakkan hubungan dia dengan Shahir dalam Utusan hari ni.... =)

8 comments:

  1. kah3....cik ila pn tgh tgk cite tu..hahah

    ReplyDelete
  2. erm~betollah bukan senang tau nak tengok si rozita ni berlakon mcm ni..sebab watak yg biasa dia pegang cantik je memanjang..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. slh satu ahli neraka

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...