Thursday, May 12, 2011

~Personaliti Dari Jenis Darah...!!!~

sekarang kita tengok personaliti dari jenis darah pulak..
tapi fiz pilih darah jenis O je sebab fiz darah O...
huhuhuhu...
kalau korang darah lain boleh pergi ke URL yang dalam gambar tu..

sebelum ni kita selalu nampak personaliti dari nama,,tarikh lahir dan macam2 lagi kan??
sekarang ni dari jenis darah pulak...
ia nya terpulang pada kita nak percaya atau tidak..
tapi jangan laa percaya sampai terpesong akidah tu..
ambil sebagai panduan je..
yang buruk di jadikan pengajaran dan yang baik jadikan sempadan..
betul tal pe yang fiz cakap ney???
main hembus je..kah3





hah..kepada siapa yang berdarah O macam mana??
sama tak??
pada pendapat yang tak berapa cerdik ni kan..
hampir semuanya sama dengan fiz....
TERKEJUT pon ada....

yang dia tulis tentang setia..
sabar..
dan
sentiasa yakin dengan diri sendiri tu betul..sebab sebenarnya fiz nak jadi host tv.
hehehehehe..
eksklusif ni bagi tahu tau..!!..okey..dah senyap..

yang sentiasa nak jadi ktua kumpulan tu pon boleh dikakatakan betul..
sebab hamapir semua eaimen yg berkumpulan fiz jadi ketua...
bukan sebab nak bolot jadi ketua atau menidakkan kebolehab orang lain..kadang-kadang kita terpaksa jadi ketua disebabkan situasi..
betul tak??
macam bila dah tak ada orang nak jadi ketua,,kita terpaksa volunteer jadi ketua..
dan macam2 lagi sebab...

KUAT SEMBURU??...betul sangat...fiz pon tak tau kenapa kuat cemburu sangat....kadang2 terlalu takut kehilangan orang yang kita sayangi kot??

Persaingan yang membawa stress untuk kita jadi yang lebih baik...betul tu....fiz bila buat esaimen akan cuba buat yang terbaik bila nampak kawan lain punya kerja....stress nya datang bila??...datang time nak tibai apa dalam keje ni..kah3...

kadang2 lawak...kah3


anda pula???

1 comment:

  1. sama la ngan darah i..haha bukankah darah ni boleh derma kat sapa2 n kita boleh terima darah dari sapa2??kira universal la heheh..

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...