Sunday, May 8, 2011

~OMK..!!!....ALAMAK..!!!...~

phewit..!!..
selamat malam dan salam 1 auw..auw..auw..
hari buat entri lambat sikit pulak..
busy dengan fb....
macam-macam berlaku...
jadi fiz pangkah fb kejap bagi fokus..!!!
kah3...*gelak jahat*

dari tajuk entri apa yang korang faham??
mesti tu perkataan yang korang sebut kalau ada sesuatu macam terlupa atau terkezut atau dengan seangkatannya laa...
tapi ni entri terlewat dari seorang anak untuk seorang ibu...
huhuhu...
fiz buat entri ni bukan sebab nak ikut2 macam orang lain..
mak kita pon tak bukak internet nak baca ucaoan dari anak dia..
berduyun wish dekat fb...mak diaorang ada baca???
mungkin ada tapi tak banyak..
tapi simbolik wish tu adalah tanda kita menghargai mereka dari segi lain...
=)

dari perkatan di tajuk entri tu terselit perkataan yang menyebut nama panggilan iaitu "alaMAK" dan "OMK = opocot MAK kau".....
korang ada persan tak??..kih3
comel je kan??..
tiap masa sebenarnya kita ingat dekat mak kita...
hurmmmm..

sehubungan dengan itu...



SELAMAT HARI MAK-MAK..!!!

Hafiz: hadiah??ciuman dari anak mu.!!
=)


No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...