Wednesday, May 11, 2011

~Indonesia Pop = i-Pop

HAH..!!
hari tu fiz ada baca blog sorang ni..
fiz lupa laa siapa...
kalau orang tu ada baca,,nak buat entri tentang group ni hah...hehehehehe..

dah2..
siapa kata K-POP ni melanda Malaysia je??
Kalau Malaysia dipanggil M-POP...Indonesia dipanggil i-Pop...
comel je..

fiz tengok video klip ni diletak diyoutube pada 4 Oktober 2009..
maksudnya...
mereka lebih pantas tubuhkan K-POP wannabe dari Malaysia..
hebat betul...kah3..
lama gila kan??

dah..
tanpa membuang masa jemput laa hayati..
hehehehehe
tapi sebelum tu..
pada yang lelaki,,tahan sikit mata tu..!!
kah3..



dah dengar???
nama kumpulan je dah menimbulkan kontroversi..iaitu G STRING.!!.omaidad..!!
lagu mereka macam mana??
pada fiz okey laa...
catchy..sedap berbanding group GULA-GULA tu..kih3






Hafiz: kalau Sinagapura jadi S-POP... =)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...