Saturday, May 14, 2011

~Akademi Fantasia 9 Konsert Ke-6 Buat Dua Kejutan - Strategi Selamatkan FINA dan Juara Telah Dirancang...!~

WAH.!!.antara tajuk yang paling panjang fiz pernah buat...kah3..
semalam tak ada entri sebab Blogger ada buat2 kerja pembetulan sana sini..
tapi apa yang berubahnya??
tak ada pon??
tapi tak apa....nasib satu hari saja...
lagipun semua kena kan??kecuali yang pakai WP atau hosting sendiri...
berduyun nak pakai hosting tapi kamek ni student lagi..
nak sara hidup dekat tempat belajar pon dah terumbang ambing....*ayat sedih*..kah3

dah2...
fiz baru je habis tengok AF9 ni..
macam2 drama yang dibuatnya..
naik muak pon ada sikit..
tapi nak buat macam mana kan??
macam Aznil cakap AF penuh dengan kejutan..
dan baru2 tadi ada dua kejutan..
apa dia??

- jumlah peratus undian akan ditayang semasa pertengahan konsert...sebelum ni kan cuma ditayang pada sebelum dan selepas konsert je kan??..alaaa macam AF5..kalau tak silap masa MILA kan??...

- ni kejutan yang betul2 kejutan....ssesak hidung dibuatnya..kah3...Aznil umumkan yang AF akan buat Sistem Imuniti pada konsert yang akan datang iaitu menyelamatkan pelajar yang betul2 layak untuk berada di AF walaupun pelajar tersebut mendapat undian yang paling sikit ...

apa yang korang prasan dari dua kejutan atas ni??
ni cuma PENDAPAT fiz saja ye??
pada pendapat fiz....korang perasan tak dah dua minggu ni FINA berada dikedudukan yang akhir???
dan semua juri suka sengan FINA dan nak FINA masuk final...
macam tadi..FINA dapat undian yang paling sikit atau corot..!!!..lepas kejutan pertama dibuat tasi...FINA dapat undian paling tinggi..come on..!!!...
tak best laaa macam ni..!!
ala...macam MILA dulu tu laa...
nak selamatkan MILA dari terkeluar...biar orang terus undi..!!

dari tu jugak AF buat kejutan kedua iaitu IMUNITI...!!
HELLO..!!!...bila dia sebut benda ni terus teringat macam ONE IN A MILLION..
omaigad..!!...
dari tu jugak...dia nak selamatkan FINA dari tersingkir...
yelaa FINA kan asyik2 dapat nombor corot je kan..
bukan setakat FINA je..nak selamatkan HAZAMA jugak..
ni nak elakkan dari kita kutuk juri yang buat pemilihan untuk masukkan FINA dengan HAZAMA....
betul tak pihak ASTRO???
lagipun pernah dengar FINA kena kritik kaw2 macam pelajar lain??
memang betul FINA tu hebat tak dapat dinafikan..
tapi nama pon program realiti dan adat pertandingan..ada yang menang dan ada yang tersingkir walaupun yang menang kadang2 macam hampeh...kah3..
jadi...tiap minggu FINA akan dapat IMUNITI laa kalau macam ni...kalau dia dapat undi sikit..
nampak sangat JUARA AF9 SUDAH DIRANCANG..!!!
eeee...bosan laaa macam ni...

ni bukan fiz tak suka dengan FINA tapi biarlah adil...
fiz tak ada pelajar feveret pon untuk AF9 kali ni..
hurmmm
sorry yaw..!



Hafiz: perasan tak muka NERA macam TIZ ZAQIYAH???? =)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...