Monday, April 25, 2011

~Tarikh Ashraf Muslim Nikah 1 Syawal di Mekah...!!!~

hah..!!
hari ni entri ke tiga...
semenjak dua menjak ni rajin pulak fiz update entri...kih3
seronok je selalu....
kih3..

baiklah...
di entri senja ni fiz nak cerita tentang Ashraf Muslim..
bukan tentang dia bertunang atau gambar2 dia bertunang..
sebab fiz rasa hampir semua blogger dah buat entri tu kan???
tapi untuk hari ni nak buat tentang dia bernikah pulak..

padahal baru hari sabtu dia bertunang kan???
tapi dah tarikh nikah uolsss....
pantas Asharaf Muslim ni hah...!!
garit sunggoh noh..!
kih3...

dia kata dia tak nak tunang lama2...
biasa laa...
tak seronok tunang lama2 ni....kalau dah ada duit apa salahnya cepatkan kahwin biar tak ada mulut sumbang....lagi pun dia tu kan sekarang idola islamik sikit....

impin nak nikah dekat Mekah dah lama..
jadi setelah dua2 pihak berkenan jadi laa nak kahwin dekat mekah..
katanya mengikut sunnah Nabi S.A.W...
jadi ramai laa lepas ni kahwin dekat Mekah ye??

jangan risau dan sedih sebab nanti dia akan buat resepsi dekat Shah Alam dan Melaka..
HAH..!!..MELAKA???...tempat fiz belajar ni...!!!
nak datang laa macam ni...
nak tempah kereta sewa awal2...kih3...
jangan jeles uolllsss...
tapi tarikhmya belum ditetapkan lagi....
harap bersabar laa semua ye????

kalau tak silap Ashraf Muslim merupakan artis kedua selepas Umie Aida yang nikah di depan Ka'abah....
sejuk je nanti....hurmmm


Hafiz: nak tanya...hari raya pertama boleh buat majlis nikah ea???...lupa laaa....

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...