Thursday, April 28, 2011

~Sedih - Kejadian Petang 26 April 2011~

hurmmmm..
pagi buta ni nak buat entri peribadi sikit...huhuhu..
tak tahu nak cerita dengan siapa lagi dah walaupun tyqa dan mas dah tahu..huhuhu..
selagi tak tulis tak boleh tidur pulak...
ni siapa yang nak baca pon boleh..
siapa yang nak mengintip je pon boleh..huhuhu..
okey..
nak part sedih ni...

setiap senyuman dan gelak ketawa dari sesorang tak melambangkan dia sedang gembira sebab hati dia kita tak tahu macam mana lagi kan???
hurmmm...

sebelum baca..kalau nak dengar efek sedih lebih sikit pasang lagu ni..kih3


*si EJ - watak utama*

ingat tak yang fiz cerita pergi jalan dekat bandar Melaka hari tu???
petang tu sebelum pergi pantai pergi Dataran Pahlawan kejap,,,berkaraoke untuk habiskan masa...
dah habis tu pergi beli Papa Roti..sebab feveret mas....
sekali jumpa dengan kawan sekampus..dia keluar dengan siapa???
macam pernah nampak dan look familiar dari belakang....
fiz cuba laa ngendap dan tengok...
rupanya si EJ....!!!..masa tu tengah makan aiskrim..dan ais krim tu hampir sangat nak jatuh...
nasib kawan tegur.....
nak tahu siapa EJ??...cari dekat post lama2 dulu...
last fiz jumpa adalah 10 Februari 2011..dan jumpa semula pada 26 April 2011...
lama gilaaa..!!!
rindu yang teramat sangat...
teringat muka dia bila senyum....okey..dah melalut ni..kih3...
masa berbual dengan kawan sekampus tu dia sekilas pon tak pandang sebab dia tahu fiz ada dekat situ...
tak sangka pulak dia ada dekat situ sebab hari keja..!
tapi kalau dah takdir nak buat macam mana kan...
senangnya dia lupa dekat fiz...hilang semua janji2 dia selama ni....
fiz sedih sebab janji yang dia tak pernah tunaikan...

sekarang dia dah berubah...
dia dah pandai bergaya...dah boleh belanja orang...dan pakai Blackberry..!!
ingat lagi dulu yang dia mengadu dia tak pernah cukup duit sampai catu nak makan...awal2 kerja kan..biasalaaa...
tapi sekarang???...tahniah..impian dia tinggal tukar kereta je...
fon dulu tu pun dia ngadu tak pernag cukup duit nak beli top up..
sekarang dah guna bil....hebat..

dulu tiap hari fiz doakan dia untuk dapat client...sebab duit dia bertambah bila client semakin banyak...ni laa usaha akhir fiz untuk dia berjaya....
rasa lega sikit....

kata2 akhir dia adalah dekat chat fb... =(
"kau adalah manusia yang paling kurang hajar pernah aku jumpa"
bagai nak pengsan bila dengar kata2 tu....
dia tak pernah nampak pengorbanan orang lain...
dan dia tak tahu cerita sebenar....
biarlah...
satu hari nanti dia tahulaa kot...
dia pon tak kan baca blog fiz ni sebab dia sekarang dah on9 FB pakai Blackberry je...
biarlah dia bahagia...
lagipun adik dia ramai lagi dekat luar sana....
fiz ni antara orang yang terbodoh dari semua orang tu...kah3..

jangan risau sebab fiz dalam proses lupakan dia...
anggap tak pernah kenal dia...
buang segala kenangan ngok ngek dengan dia...
sabtu ni fiz dah balik rumah untuk cuti sem..
jadi senanglaa nak bina semangat baru....
mana tahu leh cari orang baru next sem???..kah3...nonsense ok..!
selamat tidur semua...
=)






Hafiz: EJ bukan seorang kekasih atau sahabat tetapi semacam hubungan terangkat laa ni....jadi dalam erti kata lain perkataan "sayang" dalam lagu tersebut bukan sebagai seorang kekasih tetapi sebagai apa ek???...kih3...sebagai saudara kot??...letiupss...

1 comment:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...