Wednesday, April 27, 2011

~Ahmad Idham Bakal Bergelar Doktor???~

Selamat tengahari u olls dan salam 1 auw..auw..auw..
hari ni bangun awal sebab pergi pejabat bendahari bayar bil eletrik..
melayang lagi duit di akhir sem ni kan...
kalau tak bayar tak dapat kolej next sem siapa nak tanggung???

dah2...jangan nak merungut pulak..
hari ni fiz nak cerita tentang pengarah filem yang hot sorang ni...
dah nak jadi doktor pulak dah...
semakin hebat sudah...
macam bersaing dengan prof madya razak tu je???kih3...

sekarang dia dah hantar borang untuk menyambung pengajian di Universiti Utara Malaysia peringkat PhD industri dan akan bergelar Doktor dalam 2 tahun lagi..
sekejap je kan??
anda tak teringin ke??...kih3
tapi sebelum ni Idham dah ada ijazah dalam bidang perakaunan tau...
jangan main2 tapi tak sangka jadi pengarah filem pulak..kih3..

kenapa pilih UUM dan tak pilih universiti oversea kan??
dia kata UUM ada menawarkan bidang ni dan dalam jangka 2 tahun saja..
lagi pun dia boleh buat tesis tentang filem tempatan dan boleh dijadikan bahan rujukan untuk orang lain pulak kan...
bagus Ahmad Idham..
lepas ni buat filem yang lebih bagus....
=)










Hafiz: jiwa merana....hurmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...