Saturday, March 12, 2011

~Cinta Justin Bieber dan Selena Gomez~

haluu...
dan salam 1 auw..auw..auw..
hari ni fiz jalan-jalan di Jusco Melaka....beli barang untuk pameran yang akan mendatang ni..huhuhu..
tapi guna duit yang dah kumpul laa....
fiz pon beli barang peribadi tapi habis sampai beratus..!!!...
sem 2 ni fiz agak boros sikit...tak tau beli apa sampai terbang duit.....
hah..!!!..jangan nak nasihat pasal bajet atau cara pengurusan wang...!!!..sebab anda silap..kih3...
macam2 cara fiz buat tapi sama sajo...!!..

dah laa..malas nak pikir pasal duit..huhuhu
kita sambung cerita tentang Justin Bieber ni hah..
nak cerita tentang Bencana Jepun tu semua dah buat kan??....tapi memang gempak bencana tu kan??....tapi kita macam kurang feel sedih sikit berbanding dekat Acheh dulu kan??....sebab apa??..sebab Jepun tu bukan negara Islam...

eh..melalut pulak..kah3...
fiz bukan nak cerita tentang dia lelong rambut dia atau filem dokumentari tentang dia yan paling laris setakat ni...sampai nak mengubah sejarah dah....kau punya filem mampu???...kih3..

dah2...
sekarang ni dia bukan main....dah putus dengan perempuan sebelum ni sambungm dengan cinta baru...mudah sangat je kan??...
ops..! lupa....dia bukan ada perasaan sangat..kih3..
sebelum ni dia kurang "promosi" kekasih hati dia kan..
sekarang Justin Bieber dah bawak Selena jalan2 dekat pantai dekat Santa Monica...
paparazzi penuh keliling tangkap gambar tapi dia buat tak tahu je....
kelas kau maria..!!..kah3..
katanya mereka ni sanggup terima cabaran yang datang sebab dari industri yang sama...
nak tengok jugak berapa lama boleh tahan ek??...

tiba-tiba teringat photoshoot Wan Sharmila dengan Nana dekat surat khabar beberapa hari lepas...semakin seksi dan menambah dosa diri sendiri....
=)













Hafiz: ada orang tak suka blog gosip... =)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...