Monday, March 28, 2011

~Blogger jadi model TEH MELAKA~

Selamat petang dan salam 1 auw..auw..auw...
fiz ada dekat library ni...
sementara tunggu kelas pukul 4.30 ni...
sempat laa fiz nak buat entei baru kejap ni..kih3

kelmarin fiz cerita tentang iklan yang fiz buat dengan atiqah kan???
ni laa sebab fiz tak letak muka sendiri dalam iklan fiz tu sebab jadi model dekat iklan masliya dengan aisyah..
yang perempuan tu atiqah laa..
fiz layak tak jadi model??...kih3




lawa tak model nye??
gambar tu laa penyeri iklan diaorang..kih3..
diaorang buat pasal Teh Stevia buatan orang Mealak jugak..
tapi teh herba...
macam-macam kahsiat laa...
baik untuk kesihatan... =)






Hafiz: berangan je lebih...kih3

1 comment:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...