Tuesday, February 15, 2011

~REVIEW: KFC Pocketfull~

Salam 1 auw..auw..auw.. dan Assalamualaikum...
Kalau tak jawab dosa,,kalau jawab sayang,,kalau gagap nak jawab gedik.....kih3...
alim sikit laa hari ni....
Maulidur Rasul kan???kih3...

sebenarnya gigih update entri ni...
baru balik dari Alor Gajah...
buat apa???
makan KFC Pocketfull...alaaa yang terbaru tuh.....

komen fiz adalah tak rugi beli dan mencuba...!!!
biasanya kalau kita tengok dekat surat khabar,, gambar punya laa seksi dan sedap belaka + besar pulak tuh.....tapi hari ni menjadi kenyataan....
tabik dekat KFC....sebab besar dan mengenyangkan..!!!

sebelum beli ingatkan kecik,,,jadi fiz beli laa set X MEAL yang ada pocketfull,,kentang dengan ayam seketul....bila bukak bekas Pocketfull tu....memang boleh fullkan perut anda..!!!..fiz tak sempat nak abeskan ayam tu...memang kenyang...jadi siapa yang nak merasa je..beli yang ala carte je laa ea??....jangan tamak macam fiz..kih3

PERINGATAN: bila makan tu letak sos..!!!...sebab baru terasa kesedapannya...kalau tak caya cubalah.......

dah kekenyangan pergi Muzium Alor Gajah....
RM 1.oo je kot untuk dewasa.....
murah sangat...
siapa yang dekat Melaka tu pergi laaa.....


Hafiz: dekat U tak ada perarakan Maulidur Rasul jadi pergi merayap laaa..kih3

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...