Thursday, February 3, 2011

~Perginya Insan yang bernama Bob Wilson~

Selamat Tahun Baru Cina untuk yg menyambutnya ye...
semalam tak sempat nk update entri baru sebab malam tadi fiz dapat berita sedih..

tengah hari ni fiz nak update sikit atau Belasungkawa arwah...
sedih pon ada...

Siapa Bob Wilson??
bukan artis antarabangsa tapi seorang pensyarah..
arwah orang Amerika...
beliau mengajar writing...
suka sgt cerita tentang kehidupan dia...
hah..sebelum terlupa..beliau lecutrer dekat Felda English Language Centre ( FELC )..
fiz tergolong dlm Batch 22...
fiz amek kursus bi mase tggu result SPM dulu....

feveret dia adalah Mc Donald..pagi,,petang,,malam mkn tu je...
dan mestilah rokok Malboro...huhu...
kelakar bila kelas dia...bila dia mengajar macam dalam kelambu...kih3...
kawan sebelah sempat lukis2 lagi nk elak ngantuk..huhu..

kenangan lain bila fiz n the gang dlm group EMU ( ada kem Bi )..nyanyi lagu My Mother...
dye sebak sgt sebab dia teringat dekat mak dia di Amerika...
macam2 lg laa..huhu..

tapi dia dah tak ada sekarang ni...
akibat sakit paru2 dgn buah pingang katenyer...
Selamat Tinggal Mr Bob atau Mohd Daniel Wilson Bin Abdullah...


ni je gambar yg fiz dapat jumpe dan tayangkan...
*ada fiz sekali tuh..hurmm*



untuk dapatkan feel dan sebabkan dia lecturer Bi..
dengar laa lagu ni...
khas tok Mr.Bob,,Pelajar FELC 22nd Batch and all of u...



ilmu mu sentiasa di dalam hati
jasamu di kenang..

*crying*







Hafiz: korunk tolong laa stop smoking ea??=(

3 comments:

  1. Takziah.. ;'(

    http://betul3salah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. haha..hari hari mcd kan mr.bob..and yes about lagu my mother tu , dye kate dye sangt terharu kan..
    rindu mr.bob punye cte yg tak abis2 komplen pasal rakyat malaysia bnyak pakai minyak..haha..

    al-Fatihah

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...