Saturday, February 5, 2011

~Payung Samurai~

haluu..
fiz baru balik dari jemputan kahwin dekat Muar...
penat giler wey..!!!
tempat sedara kan..a.k.a kampung abah..huhuhu..
paling kelakar sekali..disebabkan kelam kabut nak pergi sampai lupa nak bawak DSLR...membazir je + dpt bayangkan tak satu kereta ada 6 orang dan semua bukan budak2 tp semua dah dewasa..tak ke maut tu namanye??..kih3..

dah2...
jangan nak bebel...kih3
kita tengok gambar ni haa...
taraaaa..




hah??amcam??\nak beli tak??kih3..
katanya ada jual dekat malaysia..
fiz tak tau pulak kebenarannya dgn harga Rm 35.00..
murah jugak kan dgn pelbagai fungsi kan???

macam ni kurang laa peragut dekat malaysia ni..
sebab ramai yg mati..kih3..







Hafiz: esok pukul 7.30 pagi balik U...macam bersarang je nanti blog ni..kih3

3 comments:

  1. Hafiz, awal nye kau nak balik lendu. ishhhh rajen betul! brrr haha ;]

    ReplyDelete
  2. @saye kerink
    haruslaa awl..kih3...
    esemen byk x cyap..kah3

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...