Saturday, January 15, 2011

~Justin Bieber Jemput Kanak-Kanak Malang~



hai2...
fiz baru balik dari hospital td petang...
batuk masih tak baik...
nak makan ubat apa ni??
ada idea??hurmmmm...
lepas ni macam nak selesema pulak....
alahai......tapi tak pe...
kita tetap akan bercerita tentang gosip seperti biasa..kih3
tapi malam ni baik sikit....kenapa??

tau kan yang Justin Bieber nak datang buat konsert 21 April ni kat Malaysia??
hah...dia nak buat amal laa kononnyer...baik tak??
suka laa tu peminat havoc Justin BIBIR ni..kih3...ada syarat tau nak buat amal ni..pihak tune talk kata...siapa yang ada tiket VVIP supaya derma RM 1000 untuk menjemput 5 orang anak2 yang kurang bernasib baik..
nak tengok tak??..
caranya..
boleh pergi dekat http://www.airasiaredtix.com/ atau http://www.ticketpro.com/ atau pergi je
kaunter mereka yg ada seluruh negara ni...
harga tiket: ada yang RM 498, RM 358, RM 288, RM 188, RM 98...
cepat laa beli,,bukan senang tau Justin nak dtg Malaysia..kih3



















Hafiz: assingment tak bersentuh kalau balik rumah ni..kih3




No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...