Monday, January 3, 2011

~Faizal Tahir membuang Audi Mok??~




yuhuuuuuuu,,!!!..
cerita hangat kembali di pasaran ..
rindu pulak nak kongsi2 cerita hangat bersama anda kan??
nak dengar tak??

mesti ramai yang terkejut kan??
terutama peminat Faizal Tahir(FT) ni kan...
yelaa..FT pon meletup sebab audi mok kan???..macam lagu Selamat Malam,,Hanyut,,Becinta,,Superhero,, dan Adrenalin...semua lagu tu semua minat kan??sampai tercalon untuk AJL lagi..lagu kau mampu???

mereka ni bukan bergaduh ke apa...tapi si FT ni katanya nak cari haluan sendiri dan nak buat semuanya sendiri,,atau famousnya INDIEPENDENT...jadi untuk album akan datang semua lagu ciptaan FT n the gang je...lagu audi mok dah tak de...tapi bagus sangat ke c FT ni nak buat lagu sendiri kan????...









Hafiz: takut tak laku je lagu FT ni nanti..

2 comments:

  1. lohhh...camtu plak ke...taper, tgok pasni camne...

    folo! cbox tamau kuar...heh

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...