Saturday, January 8, 2011

~Azwan Ali Jadi Komposer~

huih..!!
penat ni...dalam pukul 5.30 tadi baru balik dari buat kerja amal...huhuhu..cat rumah orang..
takkan nak gosip je kan???haruslaa ada keagamaan sikit..kih3..
nanti fiz update tentang charity amal tu ea??..sebab tengah kumpul gambar =)

baiklah..dalam kepenatan ni..
fiz nak kongsi sikit cerita tentang pengacara sensasi Malaya ni ha..
dengar tajuk entri je dah gentar kan??kih3...
ni sempena program realiti Azwan Ali tu laa...
tau tak apa dia??..taraaaa..
Satu - Satunya...
macam 1 Malaysia pulak kan??kih3..
program ni kata2 nya macam Akademi Fantasia sikit laa kan...

hah..!!
tang mana kan jadi komposer nya kan???
Kalau AF tajuk lagu nya Menuju Puncak kan??..tapi kalau Satu-Satunya ni...tajuk nya belum di bagi tau lagi apa..kih3..jd kena tunggu dulu laa kan...
ceritanya,,Hafiz Hamidun pun ada berkolaborasi sikit laa kan.....lepas buat lagu tema Filem Nur Kasih,,tolong Azwan Ali pulak ek??kih3...

tapi hafiz tu cuma susun muzik je..yang layak jadi komposer tentulah Azwan Ali sebab dia yang buat lirik dengan melodinya..lagu tema tu akan dinyanyikan oleh finalis Satu-Satunya...kita tengok,,Azwan Ali boleh kalahkan AF ker???






Hafiz: Azwan Ali dah jd komposer sambil tunggu buku Selamat Tinggal Dunia Pondan nya di rasmikan..nak sapu semua ke cek abg???

2 comments:

  1. salam....

    amboi...amboi...azwan..

    :) folo ur blog....***302

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...