Saturday, January 15, 2011

~Ally Iskandar Pimpin Tangan Wanita??~

jalan punya jalan...
baru separuh jalan....
dah jumpa tentang Ally Iskandar...
kenal tak??
alaa..yang jadi pengacara dekat tv3 tu??..
tak kenal jugak???..tengok gambar ni..taraaaaaaa...



kacak tak??cair di buatnya......hurmmmmm...

dah2..jangan tengok lama2....
nanti naik nafsu tu baru tau..kih3..
kalau nak admire buat kali terakhir pon tak apa sebab ALLY ISKANDAR SUDAH BERPUNYA..!!!
hah??gempak tak statement fiz??
berani lagi berbahaya tak???...haruslaaaa kan...kah3..

cerita nye macam ni..
ada sorang wartawan ni...masa tu tengan tunggu kedatangan Baim Wong ke hotel untuk buat pess conference kan...
tanapa di sedari dia ni ternamak kelibat si Ally ni masa nak naik lif sambil PIMPIN TANGAN dengan sorang wanita yang berciri2

- rambut panjang beralun didandan rapi

-lewat 20 an atau awal 30 an

- macam kerja eksekutif

tu laa ciri2 wanita yg wartawan tu nampak masa tu...
bukan main mesra lagi u ollsss...
dah macam pasangan kekasih....
tapi tak sempat nak ambil gambar sebab semua tengah fokus dengan Baim Wong kan???

hah??
nak percaya ke tak ni???




Hafiz: mungkin sepupu dia ker??kih3


4 comments:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...