Monday, December 27, 2010

~Yang Termanis dan Terpahit~




ada jemputan dari cek fyzal ni...
bila dah di jemput mesti laa datang kan??
macam jemputan kahwin kan??kih3
ni segmen terbaru tau kali pertama dari fyzal...
segmen nye macam dekat tajuk entri fiz ni ha..
maklumat lanjut klik sini atau klik je banner tu ok??

tanpa membuang masa kita mulakan segmen cek fyzal ok??

Yang Termanis: makan gula2 kapas kot??kih3...eh tak de laa..yang paling manis adalah pergi Melaka atau senang cakap dapat masuk universiti..ni kan impian semua orang kan??..dari sekolah rendah dulu fiz nak sangat masuk UiTM...dan ini adalah kali pertama fiz pergi Melaka...terasa seronok sangat...dapat UiTM dekat Melaka...dalam kos yang di idam2 kan pulak tu kan??....menangis ni tau nak masuk...ok..dah terkantoi... kah3.....bayangkan la result SPM dapat sedang2 je kan....dah masuk tu fiz buktikan kejayaan fiz dengan dapat Anugerah Dekan untuk sem 1 ni...nak menangis lagi time tuh....kah3....manis tak??

Yang Terpahit: makan jamu??..pahit tu tau..!!...huhuhu..yang pahit adalah...fiz di ketawakan orang semua orang ..fiz sedih sebab DI ketwakan tapi diaorang sedih sebab MENtertawakn fiz....kenapa DI ketawakan??buat lawak ke??..bukan2..tapi disebabkan kekurangan fiz...tapi fiz bukan OKU tau..!!!...cuma setiap manusia yang di lahirkan ada kekurangan kelekbihan masing2..hurmmm..SUDAH..!!..jangan nak emosi dekat sini....kih3

Kesimpulan dari Yang Termanis dan Terpahit: Fiz tetap diri fiz..dari kekurangan tu fiz buktikan yang fiz boleh berjaya..... =) ..tu laa kesimpulan yang ringkas lagi sendat untuk cek fyzal dan pembaca semua..!!!



Hafiz : cari tisu kejap....

~Saya Blogger Johor~



nampak tak banner atas tu??
ini tentang aktiviti terbaru Blog Pilihan Malaysia 2010
teringat pula masa pengundian Blog Baru Pilihan Malaysia hari tu..
cuma tersenarai untuk kali pertama je..kih3...

tapi tak apa laa..
kita join segmen terbaru ea??
nampak tak tajuk entri tu??
untuk maklumat lanjut bolek klik sini dan klik banner ok??

baiklah..fiz kena jawab soalan dari cek Azman Roslan ni:

Nama: nama glamer Hafiz Jauhari ,, nama tak glamer panggil je Hafiz dan nama komersial panggil je Fiz...untuk mudahkan perbualan...kih3

Status: dalam percintaan kot??tapi ada ke yang nak dengan fiz ni kan??...senang cakap "single not available" je laa ea??..boleh??

Cara Hubung:
Facebook : taip je Hafiz Jauhari / mofude_hafuzu.wateva@yahoo.com
Email : mofude_hafuzu.wateva@yahoo.com
Formspring : www.formspring.me/hafizjauhari
Twitter : tak minat..kih3

Daerah/Jajahan: Daerah Kota Tinggi....ingat tak tentang banjir besar dulu pada bulan disember??

Tempat Tinggal: fiz ni orang FELDA...alamat tetap di Kampung Felda Air Tawar 2.....tapi disebabkan nak ruang yang selesa sikit,, pindah di Kampung Baru Felda Pasak..tak jauh pon..dalam beberapa minit je dah sampai......tapi tetap ulang
alik dekat rumah di Felda Air Tawar 2 tu =)

Tempat Menarik: banyak juga tempat menarik di Kota Tinggi ni antaranya:

+ Pantai Desaru di Bandar Penawar..


+ Teluk Sengat :

-Makanan Seafood segar dari ladang....eh..dari laut..kih3

- Ladang Buaya...dari sekecil tapak tangan sampai laa sebesar saiz 5 orang dewasa


- Tempat memancing...tiap minggu ada je pertandingan..
  • Felda Semenchu - Homestay yang terkenal tu??
  • Sungai Johor - Kunang-kunang/kelip-kelip...menarik tau....
  • Muzium Sejarah
  • Muzium Nelayan
  • Ladang Burung Unta...boleh tunggang sekali tau..!!
  • Air Terjun Kota Tinggi
  • Restoran Baser - Tempat Nasi Ayam yang tersedap
  • ada 1 warung ni sebelah stesen minyak Petronas meghala ke Johor- Warung Mee Rebus Ayam Goreng...sekali makan,,esok nak datang lagi..
  • Restoran Belangkas di Jalan Tun Sri Lanang dekat bandar Kota ni..
  • Felda Air Tawar 2- Masjid Al - Faizin...berapa juta ntah??lupa..hehehehhe
dan macam2 lagi laa....
banyak kalau nak cerita ni...
siapa2 yang nak datang Kota Tinggi ni cakap laa..kih3



Hafiz: amacam cek Azman Roslan..boleh tak entri ni??kih3

~Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"~



hari ni mulakan perjalanan dan baru mula je da jumpa giveaway dari cek eqbalzack
hah??amacam??join laa??

tapi ada syarat2 nya:
antaranya adalah:

- jadi follower cek eqbalzack.com
- buat satu enti yang bertajuk macam fiz buat tu..
-letak banner dan jangan lupa linkkan ke blog cek eqbalzack ok??
-yang paling mudah tagkan dekat 1 orang blogger nak lebih pun cek eqbal tak kesah..kih3...tapi pastikan mereka tahu..
- dan tinggalkan entri di blog cek eqbalzack..

tarikh2 penting ni:


Tarikh tutup:
1.1.11 jam 1.11 pagi

Keputusan:
1.1.11 jam 11.11 pagi
hah??faham tak??huhu
nak tau apa hadiah nya??boleh klik sini atau klik je banner tu ea??

fiz tag:

http://www.miss-toinxtoinx.blogspot.com/

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...