Saturday, December 18, 2010

~kenapa fasha Sandha masih berlakon??~

malam2 ni kalau bercerita tentang artis seronok juga ek??
mengelakkan kebosanan kan??
korunk mesti suka kan??
nak cerita tentang apa ek??
tentang Fasha Sandha je ea??
terkentut2 dia ni kita sebut nama dia..kah3..
jangan marah ea akak Fasha...
fiz nak puji akak malam ni...
nak dengar tak??



wow...!!!


pung pang pung pang sekarang ni kan tak suka ngan dia kan??
semenjak kisah peribadi dia ni menusuk dalam diri kita kan???
tapi semakin terpampang juga muka dia depan tv laa dekat majalah laa dekat majlis2 laa...
meletup sana sini...
persoalan sekarang...kenapa penerbit masih jadikan Fasha Sandha ni berlakon dengan diaorang kan??
jawapannya adalah:

1.Fasha ni pandai bawa diri..letak je laa kat mana pon kan??...

2.Fasha sangat komited bila berlakon..kalau scene dia mula pukul 10 pagi..dalam pukul 9.30 da sampai...awal tak??

3.Dia juga buat kerja dan tahu apa yang dibuatnya..kan tak menyusahkan penerbit kan??..ni tak macam penukul dengan paku...sekali ketuk baru nak bergerak..kih3..

4.ni nak kata DIVA pon tak tau laa ek??..dia siap bawa jurusolek sendiri kalau jurusolek yang disediakan produksi tak sedap mata memandang kat mata dia..hah??amacam??mampu??kih3..


haaaa..ni laa sebab dia terus menjadi pilihan...bila masuk set..segala masalh peribadi harus di buang....ni kan tempat korunk cari makan kan??..arits tua or senior pon sama je...perangai tak elok memanjang je...

apa pendapat anda??nak sokong Fasha Sandha tak??hehehehe...




Hafiz: bawak tukang masak sendiri..perut sensitif..kih3

~cuci minda..~

hah..
kita cuci minda laa hari ni ea??
dengan apa??
dengan tengok wayang..!!!
bez tau...
cerita apa??
cerita Tron Legacy...




memang tak rugi kalau tengok..
kawan fiz yang tak suka tengok cerita inggeris ni pon suka tengo cerita tuh..
sampai terpaku lagi tau..kih3..
memang gempak gilaa laa..
kalau tengok 3D lagi bez agaknya kan??
sebab nnati gambar nya terjojol depan mata...
cerita ni tak bez tengok kat tv...
dekat wayang lagi bez...

sambil tuh pergi dengan siapa kan??
pergi dengan classmate sekolah..
sebab dah nak dekat setaun tak jumpa..
dan hasilnya beli 2 helai t-shirt dari Cheetah..hajat nak beli jacket tp..haareemm..kih3..



pergi bertiga ja..biar tak menyemak..kih3



hah.!!.sempat lagi bergambar dekat sini..kih3



dah penat jalan2..makan di McD...teringat pulak dekat iklan McD yg baru tuh..kih3
punya semangat nak makan tuh..lupa nak beli Cupcake 3D dengan Marshmallow..betul tak eja ni??kih3







Hafiz: jalan2 di Jusco Tebrau..hehehe

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...