Monday, December 13, 2010

~BEN ASHAARI.COM pon sokong juga..!!!~

hah??terkejut tak dengan tajuk kali ni??
mesti semua orang terpinga-pinga dengan apa yang terjadi kan??
ni bukan tentang cek ben sokong anti merokok tuh...
tapi cek ben sokong blog fiz meraih undi untuk Blog Pilihan Malaysia..
terima kasih kepada cek ben yang menyokong..
tak sangka terpilih pula kan??
mesti ada suara2 sumbang yang cakap bukan2 kan??
tapi tak pa....ni adalah cara blog fiz nak bangon...
semangat semakin pulih apabila membaca entri cek ben ketika cek ben baru nak menaikkan namam blog beliau...
cuba laa baca...

bukan tuh saja...anda semua mesti tertanya-tanya,,apa bukti cek ben sokong kan???..
cuba tengok bawah ni...











tekan kuat2 tau kalau nak tengok besar2....kih3

hah??nampak tak bukti tuh??...
tak percaya juga??
nak bukti lain??
cuba tekan sini..

percaya kan??
jadi..apa tunggu lagi??
undilah..kih3
tekan sini pula..
pilih nombor 122 yaww??




Hafiz: malu2 kucing..kih3..meooww!!~

~Undian Sudah Bermula..!!!~

dengar tak jeritan cek Azman Roslan tuh??kih3
pung pang pung pang bunyi kompang tanda perasmian..
dan seiringan tu juga..bermulalah pertandingan yang mencungkil bakat blogger terpendam yang baru lahir pada tahun 2010 ni...kih3

dengarnya fiz pon masok juga???
betul ke tidak??kih3
mestilah..!!hehehehe



budak gemok ..!!..kih3


hah??tuh bukan fiz tau??..!!..tapi peminat setia blog fiz...
macam tak caya je kan??....
tapi tuh bukan persoalannya...
nampak tak nombor kat atas tuh??
pergilah undi cepaattt!!~

mesti pikir..perlu ker undi mamat ni??..rasanya perlu...cuba tekan sini..

macam mana nak undi??...rasanya tekan sini...

NOMBOR 122,,122,122
SELAMAT MENGUNDI YAWW..!!



note:fiz masok bukan cari publisiti tapi ingin merasai seronoknya bertanding..itu sahaja..jangan salah faham ya??


Hafiz: dug dag dug dag jantung ni..kih3

~Music Award apakah??~

dalam diam..
shoutmix fiz berbunyi..kih3
dari cek lala ney ha...
tiba2 fiz d tag dapt award yg ke-3...
Music Award laa kali ni...
berbeza dr sblom ni..kih3

kategori: Artis Blog Terbaru Terbaik...kih3...gurau je sebenarnya,,



macam adam dan stacy kan??kih3

thankss yaww kat lala..huhuhu
tapi kena jawab soalan juga...kih3

1.Siapakah artis atau band yang anda minat??

mestilahh kakak fiz yg famous amos tuh...Siti Nurhaliza...tuh yg pling minat laa..tp banyak lg sebenarnya..ngeh3..

2. Lagu apa yg anda suka??

fiz suka byk lagu tapi ni antaranya laa ek??

-Siti Nurhaliza = Dialah Di Hati
-Anuar Zain = Ketulusan Hati
-Jaclyn Victor = Gemilang
-Rini AF = Mainan Jiwa

hah??tuh TOP 4 dalam carta fiz laa..kih3

3. Lagu yang anda selalu dengar minggu ni??

lagu OST Awan Dania 3..
letoopp..!!! lagu tuh kw nyah.!!kah3..
dari Adira ..lagu Ilusi..
rase mcm nk berjoget sklai..kih3..
ewah...ewah...

4. Berikan sebab anda suka artis atau band tersebut??

Kenapa ekk???..
sebb lagu dia senang menangkap di jiwa dan sedap bila d dengar..kan??kan??kan??~

5. Anda kaki botol??..eh salah..kaki karokey??

tak da lah kaki sangat kan..
bila hangout dengan kengkawan tuh ada laa..

6. Selalu beli CD or DVD original??

tak pernah pon sebab mak marah...
nanti mak bung cd tuh semua..
jadi dengar di radio je laa atau minta kawan lagu.kih3

7. Tag dekat sapa??

tatie

cik kedondong

wasabi

dwaty

sarah abadan




Hafiz: Terasa seperti penyayi pulak..kih3

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...