Thursday, December 9, 2010

~pengajaran kepada anda...!!!~

pengajaran apa ni??
mcm KOMSAS mse belajar dekat sekolah menengah ke tuh??
bukan laa...ni pengajaran dari telemovie yg di tayangkan kat tv td...
sanggup stop bw semata2 nk tengok cerita tuh.....
kelakar abes...!!!
bagi 15 bintang dr 10 bintang...kih3..
sampai guling2 macam cerita hindustan lawak nye....
tahniah JS picture.....lakonan mantop dr Sheila Rusly,Amyza Adnan,Norman Hakim dan belambak la lagi..tak kan nk senarai semua kan??
nak tau cerita apa???

cerita DONUT

tajuk dye je da mantap lagi menaikkan nafsu serakah nak menyambar makanan tersebut..
ada siapa nk teman makan Dunkin Donut tak??..kih3
cerita tentang lelaki lembut yg d lakonkan oleh Norman Hakim,,Fisz Fairuz,,Qazem Nor.....
gila gempak lagi menggairahkan bila Qazem buat CRUMPING...hambek kau..!!kih3...berotot lagi u....sheksi..!!
pung pang pung pung cerita tuh abez.....takkan nak cerita semua kan??
tak pa..nanti ada ulangan...macam tak paham je ngan Astro ni kan??..
hah..lupa..cerita tu tadi dekat Astro Ria selama 2 jam...dari pukul 9 sampai 11 malam....

ukey2..kita pergi ke pengajaran lak ea??

  • jangan aggap orang lembut tuh tak tau mana salah dan mana betul..mugkin lebih hebat dr anda??
  • jangan menuding jari ke orang lain sebab baki 4 jari tuh ke arah kita...tak paham???tanya kat formspring or kat fb...kih3..sempat jex promosi...
  • lelaki yang pembersih dan teliti tak semestinya DONUT...!!
  • jangan nilai buku dari sinopsisnya..kih3...
  • bila nak buat sesuatu tuh biar tengok sekeliling dulu..
  • orang yang baik tak semestinya dari luaran saje
  • JANGAN HINA ORANG LAIN..!!!..emosi pula tiba2..kih3...

setelah d kenal pasti,,Sheila Rusly telah berpuloh kali menyebutnye dan tagline cerita ni kan adalah "DONUT sangat..!!".........kih3








Hafiz: kenapa DONUT???tak karipap ker??apam ker???..sebab...warna dia yg warna warni dan cuba tekan donut tuh??....kih3



~dapat lagi..!!~

dapat lagi..!!
dapat apa??
mcm dapat durian tergolek lak...kih3
tak de la....dpt award lagi..
ni adalah award yg ke-2..huhuhu
even award nye bagi org lain tak penting tapi bagi orang baru dalam dunia ni sangat mengaharukan ye..kih3

inilah dia:




terima kaseh daun keladi ye cek shidah =P
pergilah blog beliau ye...kih3





Hafiz: kalau nk follow blog org lain biarlah ikhlas ye...hehehehe

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...