Thursday, December 2, 2010

~Kartun dan Permainan yang berunsur Freemason~

Hai adik-adik..suka tengok kartun tak??
Hai juga abang2,,akak2,,makcek,,pakcek dan orang kampong semua ....kih3..
suka main permainan dari kartun yang d tengok??
macam da trend kan,,bila ad cerita kartun mesti ada permainan dia sekali..
Freemason ni da lama wujud..tapi tak d sedari lagi masa tu
cerita kartun ni dulu2 masa tuan punya blog ni ha d bangku sekolah rendah kalau tak silap ye...
tapi cerita tu da tamat dan hilang entah kemana??tak da inisiatif nak sambung balik kot??kih3..teka je ni ha..
tapi nasib kartun tu dah tak wujud lagi dalam kekalutan tentang freemason..sebab kartun ni memang terang-terangan berunsur freemason....mesti semua tertanya-tanya kan??..dan Kartun serta Permainan yang berunsur Freemason adalah Yu-Gi-Oh!..pernah dengar tak??pernah tengok tak kartun tu??tentang seorang budak lelaki yang mendapat kuasa dari sebuah piramid yang ada mata untuk berlawan menggunakan berunsurkan raksasa??....pada siapa yan tak tau boleh lihat gambar di bawah ya...kalu nak tengok cerita nya,,cuba cari d You Tube ye..

jom sergah antara gambar yang di kenal pasti ni ea:


lantai yang di gunakan dalam cerita tersbut untuk berlawan tapi bezanya adalah warnaya kan??



Watak utama dalam cerita tu tapi adakah rambut tersebut turut mengandungi unsur freemason??



di alih bahasakan ke Arab/tulisan jawi



mata yang memberi kuasa kepada watak utama



cuba tengok betul2 gambar tu ye dan terdapat juga dalam bentuk permainan game



kerusi yang menjadi lambang kekuasaan


adakah lambang di dahi tersebut merupakan salah satu lambang freemason??


kekuasaan watak utama yang d dapati dari piramid bermata tersebut secara keseluruhan

jadi apakah perasaan anda??





Hafiz: Minat tengok kartun Power Rangers..!..yeah..!!~

~ost Awan Dania 3~

lupa pula nk update tentang Awan Dania 3 yang sedang meletup- letup di dada-dada bidang tv skrg ni tau..tapi cerita nya bukan hari ini tapi Setiap hari isnin..sekarang Dania sudah bekerja d syarikat yang baru..lebih kepada penerbangan eksekutif atau persendirian dengan penampilan gaya gila-gila Dania yang tak penah abis tu..kih3..dulu putih oren kan??sekarang ungu putih...nampak feminin sekali...kih3...

tapi bukan nak cerita tentang cerita tu..tapi tentang lagu atau OST Awan Dania tu ha..bez gila..!!..dinyanyikan oleh Adira..berentak 'catchy' dan penuh semangat..Video Klip untok lagu ni pon d buat d lapangan terbag subang siap Adira jd pramugari lagi tau...

nk tengok??

tekan link ni ha..

http://www.youtube.com/watch?v=E5Yb1m0eUfs

(sebenarnya tak reti upload video ni..newbie katakan la..kih3)
tak boleh tekan??cari d You tube ea??
taip je OST Awan Dania 3
nk tau lirik dia??
baca la ek??kih3

Lirik lagu Ilusi Adira AF8

rasa suasana riang berdua
saat ku kau lupakan saja
menari di minda hingga terleka
beralih ke alam yang nyata

tersentuh bagai dicabut beribu batu
bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
sukar aku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ

inilah petanda telah bermula
ilusi baru dalam skesta
memenuhi masa dengan ceria
bagai ledakan supernova

tersentuh bagai dicabut
bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
sukar aku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ


ilusi..biar ia jadikannya realiti
aku menyanyi...
biar diriku mencapai rentak infiniti yang tinggi

tersentuh
bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
sukar aku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ


Hafiz: 24/7 dengar lagu ni..kih3

~Freemason sudah lama di Malaysia??~

ehem2....
pagi yg indah ni nak share sikit tentang freemason bg sesiapa yg nk dgr lar ye..
bukn nk bg ceramah ke apa cuma apa yang baik tu di kongsi bersama-sama la ya tak??
Kali pertama ni buat entry berkaitan agama ni..huhuhu
baiklah mari kita mulakan...

Kebetulan atau Suratan??

Jom Kita Lihat Persamaan Seni Bina Didalam Negara Yang Kita Cintai Ini....

Kepada Yang Tidak Meminati Ataupun Percaya Kepada Teori Konspirasi Freemason...Maka Abaikanlah Gambar2 Dibawah Nie Ya...Kerana Cuma Akan Membuang Masa Anda Yang "BERHARGA" Tu....

Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysia (KUSTEM)Terengganu.....

Sekarang Ni Bila Digoggle....Kawasan Ini Telah Dikaburkan...

http://wikimapia.org/1620361/Kustem-Cross

Putrajaya And Vatican City ?Perhatikan MATA



Masih lagi di Putrajaya....Alamanda



Presint 5









yang ni jelas sikit




Mengapakah Obelisk(tiang) dibina sebagai mercu tanda?adakah tiang tanda mercu Islam??

Sambil Lihat Gambar Ni...Digalakkan Untuk Memasang Lagu Kenny Martin=Suratan Atau Kebetulan.....hehehehe


Dan Kepada Sahabat Disini Yang Tak Memahami Apa Yang Saya Ingin Sampaikan Di Dalam Nota Ini...Dan Menganggap Pekara Ini Adalah KEBETULAN...

Saya Menyarankan Saudara2 Menonton Video Dokumentari Konspirasi Dunia Gelap Freemason Bertajuk THE ARRIVALS...

Dimana Dokumentari Ini Akan Memberikan Sedikit Pencerahan....Siapakah MEREKA,APAKAH YANG INGIN MEREKA LAKUKAN...

Dan Lebih Memeranjatkan..Saudara2 Sendiri Pastinya Tidak Sangka...Mereka Sedang Menyediakan Tanda2 Kemunculan DAJJAL...

(The Arrival 00-51)(Translate BM)

http://www.youtube.com/user/Fr33DoMFighT3Rz#p/c/3EB067A7460254EC/0/x9zrPH6HMu4

(Sesiapa Yang Mempunyai Kritikan Dan Pandangan Ataupun Sebarang Info Yang Boleh Ditambah....Boleh Komen Dibawah...Sama2 Kita Mencari Kebenaran Di Muka Bumi Allah Ini..






Hafiz : 1.boleh klik gambar tersebut untuk tumbesaran yang mencapai piawaian
2.ayat di ubah sikit tidak seperti penulisan sebulum ni sebab ni tentang keagamaan ye..srius sikit..hehehe
3. ni amaran lemah lembut bahawa,,saya memnita maaf jika ada bangsa atau agama yang tersinggung dengan kehadiran entry ni di hadapan tatapan anda =)

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...