Wednesday, December 8, 2010

~seksi badannya,,seksi bibirnya seperti kamu..!!~

hah??apa yang seksi atau seksa nya pada petang yg permai ni???
selalu petang2 macam ni hujan kat johor ni,..
tapi matahari memberi sinaran pula..kih3..
korunk semua perasan tak kita ada cakap:

bila panas: "asyik panas je..cuba la bagi hujan..kan sejuk sikit...."
bila hujan: "kenapa hujan je ni...semua tak boleh buat..matahari cepatlah keluar..!!"

ada korunk semua cakap macam tu???lebih kurang je la kan???hahahaha..
tak baik ye cakap macam tu(kadang2 tuan blog ni pon ad cakap juge...kih3)...

ukey2..bukan tu nak cakap tapi cuba lihat gambar bwah ni ha:




bila nampak je gambar ni terus teringat dengan lagu Mulan Jameela,,Makhluk Tuhan Paling Da Bomb....eh..Paling Seksi....kan??
cuba tengok mak cik ni..kalah diva Anita Sarawak tau..mampu???
kelakar pon ada sebab macam tak da gigi je..kih3
maap ya makcik..


tapi d sebalik tuh..cuba tengok dari sisi lain..
tengok raut wajah makcik tu..
penuh dengan 1001 cerita ...
mana tau ada terselit kesedihan di situ kan??






Hafiz: renung-renungkan dan selamat beramal..kih3

2 comments:

  1. btol tu. disebalik raut wajah, ade pelbagai perasaan dlm hati yg kte x tau :)

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...