Thursday, December 2, 2010

~ost Awan Dania 3~

lupa pula nk update tentang Awan Dania 3 yang sedang meletup- letup di dada-dada bidang tv skrg ni tau..tapi cerita nya bukan hari ini tapi Setiap hari isnin..sekarang Dania sudah bekerja d syarikat yang baru..lebih kepada penerbangan eksekutif atau persendirian dengan penampilan gaya gila-gila Dania yang tak penah abis tu..kih3..dulu putih oren kan??sekarang ungu putih...nampak feminin sekali...kih3...

tapi bukan nak cerita tentang cerita tu..tapi tentang lagu atau OST Awan Dania tu ha..bez gila..!!..dinyanyikan oleh Adira..berentak 'catchy' dan penuh semangat..Video Klip untok lagu ni pon d buat d lapangan terbag subang siap Adira jd pramugari lagi tau...

nk tengok??

tekan link ni ha..

http://www.youtube.com/watch?v=E5Yb1m0eUfs

(sebenarnya tak reti upload video ni..newbie katakan la..kih3)
tak boleh tekan??cari d You tube ea??
taip je OST Awan Dania 3
nk tau lirik dia??
baca la ek??kih3

Lirik lagu Ilusi Adira AF8

rasa suasana riang berdua
saat ku kau lupakan saja
menari di minda hingga terleka
beralih ke alam yang nyata

tersentuh bagai dicabut beribu batu
bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
sukar aku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ

inilah petanda telah bermula
ilusi baru dalam skesta
memenuhi masa dengan ceria
bagai ledakan supernova

tersentuh bagai dicabut
bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
sukar aku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ


ilusi..biar ia jadikannya realiti
aku menyanyi...
biar diriku mencapai rentak infiniti yang tinggi

tersentuh
bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
sukar aku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ


Hafiz: 24/7 dengar lagu ni..kih3

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...