Tuesday, December 14, 2010

~BANNER baru..!!~

bukn apa..untuk menghangatkan lagi suasana mengundi ni..
ada lar 1 banner baru ni....
walaupun sudah terang lagi bersuluh blog ni tak kan lepas dari undian peringkat pertama tuh..
sapa laa yang kenal dengan blog ni kan??
betul tak??
blog dah laa tak da rupa...
tapi ada rupa pada 24 DISEMBER 2010...
apa yang berbubah??
tunggu dan lihat.!!..
hehehe..

ini laa dia..:



orang dalam tuh bukan fiz ok??kih3

hah..!!..ni laa banner baru tuh...
bersengkang mata buat ni.
tapi orang lain laa yang buat..kih3...
bukn fiz....

fiz tak kisah menang atau kalah atau tak tersenarai sekalipon...
cuma nak pengalaman saja..
ye laa..fiz ni kan newbie lagi kan...bukan pasrah ea??kih3




Hafiz: kembali pada niat asal,,menulis blog untuk memberi ketenangan bukan memberi tekanan atau mencari publisiti...huhuhu

4 comments:

  1. wah siap ade banner2 lagi..hehe, gudluck okay..kene rajin promot lah..kalau ade rezeki tu insya-allah adelah nanti tu kan? :)

    ReplyDelete
  2. Hulamak aih! Rajin buat banner!

    GOODLUCK :)

    ReplyDelete
  3. ~siti= kih3...x de keje kat uma...kan cuti sem..jadi ad laa kesempatn nyer..tp bukn fiz yg buat.kah3.org lain yg buatkan..~


    ~privcy= eh??mestilaaa..tp bukn fiz yg buat..tp orang lain yg buat..kih3~

    ReplyDelete
  4. yez! bgos.. berusaha dgn gigih

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...