Sunday, December 19, 2010

~aku sangap lubang- Ahmad Idham~

gila ke apa Ahmad Idham ni??
bila dia terbuka tentag s*x ni??
apa yang berlaku??
Ahmad Idham ada nafsu melapaui batas??
ganasnya Ahmad Idham ni kan??

baiklah..sebelum melalut fikiran anda..kita dengar cerita sebenar ea??
sebelum ni belum reda lagi tentang nasi lemak 50 sen tu kan dalam cerita Cuti-Cuti Cinta..
ingat lagi tak tentang cerita tuh???

sekarang cerita terbaru dia tentang Aku Masih Dara....apa tagline dia??
kali ni.. Aku Sangap Lubang....lubang apa??auuww2...pikir2 kan laa ya???kih3




ni pelakon mereka..



Ahmad Idham-Pengarah


apa yang cek Idham ni cakap untuk tagline terbaru tuh??kih3

"Berkenaan dialog aku sangap lubang, ianya disebut oleh watak yang menjengkelkan dan sesuai dengan situasinya yang sedang khayal pada masa itu. Tak sesuai jika seseorang yang berada di bawah pengaruh dadah, menyebut ayat yang formal kerana ianya akan nampak palsu. Saya buat cerita untuk remaja so tak bolehlah buat cerita yang metafore, kenalah buat sesuatu yang straight forward untuk memudahkan mereka faham. Sebab itulah tajuk Aku Masih Dara paling sesuai. diambil dari Mangga..

apa nak cakap sekarang??kih3




Hafiz: gatal pula LUBANG hidung ni..kih3

4 comments:

  1. cerita utk remaja, tp klasifikasi U.. budak2 tgok camne? ngeng btoi ahmad idham..

    ReplyDelete
  2. selalu ayat cliche utk cite2 mcm ni: 'cerita ni sebagai pengajaran..'
    cit! pengajaran la sgt, esk lusa, tengoklah, ade lah budak2 kecik guna ayat ni dlm pergaulan sharian diorang.. tak paham apa yg nak megajar nye ntah. nak ngaja bahasa baru?
    aiyoooo~

    ReplyDelete
  3. haha....ppe lah ahmad idham ni..

    ReplyDelete
  4. ~sabar2 ye anda semua..jgn mrah2 sgt..~
    ~cool..kih3~

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...